Χειροποίητη λαμπάδα για το Πάσχα με μεταλλικό κρεμαστό στοιχείο μανιτάρι.
Πλακέ κρεμ, αρωματικό κερί μήκους 30 εκ.
Μανιτάρι 13 εκ.


Ξύλινο κρεμαστό σπιτάκι "Home is where your mum is"

Paper house σε ροζ και γαλάζιο καρό. Κρεμαστές λεπτομέρειες λουλούδι και αστερίας (fimo).


Πασχαλινή λαμπάδα σε ύφος vintage, με μεταλλικό κρεμαστό πουλάκι.

Λαμπάδα με ξύλινη κρεμαστή καρδιά ''Welcome''
Χειροποίητη ροζ λαμπάδα, ζαχαρόσπιτο.

{ 16 σχόλια ... read them below or Comment }

  1. Υπέροχες οι λαμπάδες!!Εύχομαι να ξεπουλήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικές!!! Είμαι ξετρελαμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οκ τώρα μπερδεύτηκα περισσότερο! θα ήθελα το μανιταράκι για εμένα, τα καρω σπιτάκια για την ταλιμπανουλα και τον μαχαραγιό και το ζαχαρόσπιτο πάλι για μένα! επίσης το τσαντάκι αμπαλαζ είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχες!
    Τόσο διαφορετικές και ιδιαίτερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα το ζαχαρόσπιτο μου αρεσε περισσοτερο, ειναι σαν γλύκισμα! Μπράβο Σίνα εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλες υπέροχες!
    Σίνα αδυνατώ να διαλέξω αλλά αν έπρεπε θα επέλεγα την 3η και τις 3 τελευταίες.
    Καταπληκτική δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση, αν θελήσουμε να παραγγείλουμε κάποια λαμπάδα υπάρχει κάποιο e-mail που μπορούμε να επικοινωνήσουμε?
    Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και από εμένα. Ναι υπάρχει φόρμα υποβολής στο κάτω μέρος του blog. Σας ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν όλες!!!!!!!
    Μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η μία πιο όμορφη απο την άλλη ειναι υπεροχες μπράβο
    απο xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και οι πρώτες και οι δέυτερες είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  11. Περιμένουμε να δούμε και τη συνέχεια! Μου αρέσουν πολύ τα πλακέ κεριά. Σινάκι χρυσοχέρικο για άλλη μια φορά μας ξεσήκωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά έχω πάθει πλάκα!!!
    Σίνα εχεις ξεπεράσει τον εαυτό σου!!! Τι ομορφιές ειναι αυτές!!! Ο συνδυασμό λευκο κοκκινο πράσινο για το Πάσχα με τρελαίνει!!! Αλλα και οι υπόλοιπες ειναι φανταστικές! Προσεγμένες, με πανέμορφα αξεσουάρ. Δεν μπορω να διαλέξω!!!
    Τις θέλω όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Copyright © Sugar & Pearls - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -